Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Bónuszok

Bónuszok

Ha egy tárgynak van egy bizonyos alaptulajdonsága, akkor abban ugyanaz a bónusz már nem szerepelhet! Például: hiába lehet a karkötőkben TP, az ezüst karkötőben és a fehérarany karkötőben bónuszként nem szerepelhet, mivel ezeknek az alaptulajdonsága a TP! A lenti táblázatokban szereplő bónuszok ha ékszerekben vannak, akkor NINCS hatással rájuk, hogy van-e a tárgyban olvasztott érc!
Bónuszok, amit kerüljetek (ezeknek a bónusznak a GF szervereken nincs jelentősége):
Esély az ellenség MP-inek átvételére.
Tűz Ellenállás
Villám Ellenállás
Tartalomjegyzék
1 Tárgyak szerinti felsorolás
2 Bónusz szerinti felsorolás
3 Lehetséges értékek

Tárgyak szerinti felsorolás Lehetséges karkötő bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nemhalottak +20%
Félember +10%
Ezotéria +20%
Ördög +20%
Állat +20%
Ork +20% 15% Villám ellenállás
15% Mágia ellenállás
15% Szél ellenállás
15% Tűz ellenállás 10% esély átható találatra
Károk a TPből 10% eltűnnek
10% esély az ellenség MP-inek átvételére
Max TP +2000
Max MP +80
20% esély dupla mennyiségű tárgy esésére
Lehetséges nyaklánc bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nincs 15% Kétkezes ellenállás
15% Legyező ellenállás
15% Harang ellenállás
15% Kard ellenállás
15% Nyíl ellenállás
15% Tőr ellenállás Ájulási esély 8%
10% esély átható találatra
10% kritikus találatra
Károk az MPből 10% eltűnnek
10% esély az ellenség MPinek átvételére
Max TP +2000
Max MP +200
MP regenerálódás +30%
TP regenerálódás +30%
20% esély tapasztalat bónuszra
20% esély dupla mennyiségű yang esésére
Lehetséges sisak bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nemhalottak +20%
Félember +10%
Ezotéria +20%
Ördög +20%
Állat +20%
Ork +20% 15% Villám ellenállás
15% Mágia ellenállás
15% Szél ellenállás
15% Tűz ellenállás Mérgezési esély 8%
Károk 10% az MPből eltűnnek
MP Regenerálódás +30%
TP Regenerálódás +30%
Támadási sebesség +8%
15% esély nyilak elkerülésére
Lehetséges fülbevaló bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nemhalottak +20%
Félember +10%
Ezotéria +20%
Ördög +20%
Állat +20%
Ork +20% 15% Kétkezes ellenállás
15% Legyező ellenállás
15% Harang ellenállás
15% Kard ellenállás
15% Nyíl ellenállás
15% Tőr ellenállás 10% esély az ellenség MP-inek átvételére
5% Méreg ellenállás
20% esély kétszeres mennyiségű tárgy dobására
20% mozgási sebesség
Lehetséges vért bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nincs 15% Kétkezes ellenállás
15% Legyező ellenállás
15% Harang ellenállás
15% Villám ellenállás
15% Mágia ellenállás
15% Kard ellenállás
15% Szél ellenállás
15% Nyíl ellenállás
15% Tűz ellenállás
15% Tőr ellenállás Károk 10% az MP-ből eltűnnek
Károk 10% a TP-ből eltűnnek
Max TP +2000
Max MP +200
10% esély a közvetlen fizikai támadások visszaverésére
Támadóérték +50
Varázs sebesség +20%
Lehetséges pajzs bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nemhalottak +20%
Félember +10%
Ezotéria +20%
Ördög +20%
Állat +20%
Ork +20% Immunis lelassulás ellen
Immunis ájulás ellen

(Fordítási hiba, igazi hatása esély arra, hogy nem ájulsz el / nem lassulsz le.) 15% esély a közvetlen fizikai támadás visszaverésére
15% esély a fizikai támadások blokkolására
20% esély tapasztalat bónuszra
20% esély dupla mennyiségű Yang dobására
Életerő +12 (VIT)
Intelligencia +12 (INT)
Erő +12 (ERŐ)
Mozgási képesség +12 (ÜGY)
Lehetséges cipő bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nincs 15% Kétkezes ellenállás
15% Legyező ellenállás
15% Harang ellenállás
15% Kard ellenállás
15% Nyíl ellenállás
15% Tőr ellenállás 10% kritikus támadásra
Ájulás esély: 8%
Lelassulási esély: 8%
Max TP +2000
Max MP +80
20% esély tapasztalat bónuszra
Támadási sebesség +8%
20% dupla mennyiségű Yang dobásra
15% nyíl elkerülésére
Lehetséges fegyver bónuszok és maximális értékük:
X elleni erő Ellenállások Egyéb
Nemhalottak +20%
Félember +10%
Ezotéria +20%
Ördög +20%
Állat +20%
Ork +20% Nincs 10% esély átható találatra
10% esély kritikus találatra
Mérgezési esély: 8%
Ájulás esély: 8%
Lelassulás esély: 8%
Varázs sebesség +20%
Életerő +12 (VIT)
Intelligencia +12 (INT)
Erő +12 (ERŐ)
Mozgási képesség +12 (ÜGY)

A 30-as és a 75-ös fegyverek alap bónuszai
Minden 30-as és 75-ös fegyveren van egy beépített, különleges bónusz: az átlagos károk (ÁK) és a készség károk (KK). Az átlagos kár a fizikai sebzést, a készség kár pedig a képességek sebzéseit növeli. Az egyik bónusz mindig megtalálható a fegyveren, és mind a kettő lehet negatív értékű is. Ha az egyik bónusz 0, akkor nem látszik. Ha a fegyverhez prémiumos tárggyal akarsz bónuszt hozzáadni, akkor a készség- és az átlagos kár már bónusznak számít, vagyis csak +2 bónuszt tudsz berakni. Eddigi ismert legkisebb és legnagyobb károk:
-47% - +70% ÁK
-32% - +34% KK

Még lehetséges, hogy van nagyobb bónusz is!

Bónusz szerinti felsorolás Lehetséges bónusz Nyaklánc Karkötő Fülbevaló Cipő Pajzs Vért Sisak Fegyver
Nemhalottak elleni erő X X X X X
Ezotéria elleni erő X X X X X
Ördög elleni erő X X X X X
Állatok elleni erő X X X X X
Ork elleni erő X X X X X
Félember elleni erő X X X X X
Lehetséges bónusz Nyaklánc Karkötő Fülbevaló Cipő Pajzs Vért Sisak Fegyver
Villám ellenállás X X X
Mágia ellenállás X X X
Szél ellenállás X X X
Tűz ellenállás X X X
Kétkezes ellenállás X X X X
Legyező ellenállás X X X X
Harang ellenállás X X X X
Kard ellenállás X X X X
Nyíl ellenállás X X X X
Tőr ellenállás X X X X
Lehetséges bónusz Nyaklánc Karkötő Fülbevaló Cipő Pajzs Vért Sisak Fegyver
Kritikus találat esélye X X X
Átható találat esélye X X X
Mérgezési esély X X
Lassulási esély X X
Ájulási esély X X X
VIT (életerő) X X
ERŐ X X
INT X X
ÜGY (mozgási képesség) X X
Lehetséges bónusz Nyaklánc Karkötő Fülbevaló Cipő Pajzs Vért Sisak Fegyver
Max TP X X X X
Max MP X X X
TP regeneráció X X
MP regeneráció X X
Károk a TP-ből eltűnnek X X X
Károk az MP-ből eltűnnek X X X
Támadási sebesség X X
Mozgási sebesség X
Varázs sebesség X X
Méreg ellenállás X
Támadóérték X
Lehetséges bónusz Nyaklánc Karkötő Fülbevaló Cipő Pajzs Vért Sisak Fegyver
Esély az ellenség MP-inek átvételére X X X
Esély dupla mennyiségű yang esésére X X X
Esély dupla mennyiségű tárgy esésére X X
Esély tapasztalat bónuszra X X X
Esély nyilak elkerülésére X X
Esély a fizikai támadások blokkolására X
Esély fizikai támadások visszaverésére X
Immunis az ájulásra X
Immunis a lassulásra X

Lehetséges értékek Bónusz Lehetséges értékek Összesen maximum *
TP regeneráció
MP regeneráció 4%, 8%, 12%, 20%, 30% 60%
Nemhalottak elleni erő
Ezotéria elleni erő
Ork elleni erő
Ördög elleni erő
Állatok elleni erő 1%, 2%, 4%, 6%, 10%, 20% 100%
Félemberek elleni erő 1%, 2%, 3%, 5%, 10% 50%
Varázs sebesség 2%, 4%, 6%, 10%, 20% 40%
Mozgási sebesség 2%, 4%, 6%, 10%, 20% 20%
Esély dupla mennyiségű yang esésére
Esély tapasztalat bónuszra 2%, 4%, 6%, 8%, 20% 60%
Esély dupla mennyiségű tárgy esésére 2%, 4%, 6%, 8%, 20% 40%
Esély fizikai támadás visszaverésére
Esély fizikai támadás blokkolására 2%, 4%, 6%, 10%, 15% 15%
Villám ellenállás
Mágia ellenállás
Szél ellenállás
Tűz ellenállás 2%, 4%, 6%, 10%, 15% 45%
Kétkezes ellenállás
Kard ellenállás
Tőr ellenállás
Nyíl ellenállás
Harang ellenállás
Legyező ellenállás 2%, 4%, 6%, 10%, 15% 60%
Esély nyilak elkerülésére 1%, 2%, 4%, 6%, 10%, 15% 30%
Kritikus találat esélye
Átható találat esélye
Károk a TP-ből eltűnnek
Károk az MP-ből eltűnnek
Esély az ellenség MP-inek átvételére 1%, 2%, 3%, 5%, 10% 30%
Támadósebesség
Mérgezési esély
Lassulási esély 1%, 2%, 3%, 5%, 8% 16%
Ájulási esély 1%, 2%, 3%, 5%, 8% 24%
Méreg ellenállás 1%, 2%, 3%, 4%, 5% 5%
VIT
ERŐ
INT
ÜGY +2, +4, +6, +8, +12 +24
Max TP +100, +200, +500, +1000, +1500, +2000 +8000
Max MP +10, +20, +30, +50, +80 +240
Támadóérték +5, +10, +20, +30, +50 +50


* Bónuszként elérhető maximum érték. Bizonyos fegyverek (70-es 80-as) alaptulajdonsága és egyéb felszerelési tárgyak tulajdonsága nincs beleszámolva, csak a hozzáadható bónuszok!